فیلم | صوت زیبای قرآن کودک فلسطینی بر ویرانه‌های غزه
کد خبر: 4182064
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

فیلم | صوت زیبای قرآن کودک فلسطینی بر ویرانه‌های غزه

صوت زیبای قرآن کودک فلسطینی از آیات 41 و 42 سوره مبارکه هود درحالی‌که بر ویرانه‌های منزل خود در نوار غزه نشسته، به شکلی گسترده از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

صوت زیبای قرآن کودک فلسطینی بر ویرانه‌های غزه + فیلم

به گزارش ایکنا به نقل از ینی شفق، تلاوت زیبای کودک فلسطینی از آیات 41 و 42 سوره مبارکه هود درحالی‌که بر ویرانه‌های منزل خود در نوار غزه نشسته، به شکلی گسترده از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. این کودک فلسطین با صوتی خوش آیات زیر را تلاوت می‌کند:

«وَقَالَ ارْكَبُوا فِيهَا بِسْمِ اللَّهِ مَجْرَاهَا وَمُرْسَاهَا إِنَّ رَبِّي لَغَفُورٌ رَحِيمٌ ﴿۴۱﴾ وَهِيَ تَجْرِي بِهِمْ فِي مَوْجٍ كَالْجِبَالِ وَنَادَى نُوحٌ ابْنَهُ وَكَانَ فِي مَعْزِلٍ يَا بُنَيَّ ارْكَبْ مَعَنَا وَلَا تَكُنْ مَعَ الْكَافِرِينَ: و [نوح] گفت در آن سوار شويد به نام خداست روان‏‌شدنش و لنگرانداختنش بى‌گمان پروردگار من آمرزنده مهربان است (۴۱) و آن [كشتى] ايشان را در ميان موجى كوه‏‌آسا مى‌برد و نوح پسرش را كه در كنارى بود بانگ درداد اى پسرك من! با ما سوار شو و با كافران مباش (۴۲).»

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای چهلمین روز ادامه دارد در حالی که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه از یورش نیروهای اشغالگر به داخل مجتمع پزشکی الشفا واقع در ضلع غربی مرکز غزه در پی درگیری‌های شدید با مقاومت فلسطین و اشغالگران خبر داد. نظامیان رژیم صهیونیستی پس از چند روز محاصره بیمارستان الشفا غزه وارد این مجتمع بیمارستانی شدند.

 

انتهای پیام
captcha